Valorile și cultura afacerii trebuie să rămână constante pe măsură ce creșteți
Valorile companiei nu pot fi o gândire ulterioară. Ar trebui să fie prezente de la bun început și să contribuie la modelarea culturii an de an.
Pentru ca un startup să reușească, trebuie stabilită o cultură clară a companiei din prima zi. De ce?
Cultura, bazată pe valori de bază, este cea care stabilește precedentul pentru muncă și, în cele din urmă, viitorul organizației tale.
Definindu-ti in mod clar cultura inca de la inceput, ca fondator, intelegi cine esti, cine este compania ta si unde se incadreaza pe piata.
Cu toate acestea, stabilirea culturii poate fi uneori o idee ulterioară, ceva de dezvoltat odată ce branding-ul, produsul și modalitățile de operare sunt puse în aplicare.
Dar, indiferent dacă ești conștient sau nu, deciziile timpurii pe care le iau fondatorii au un impact important asupra culturii de afaceri, așa că trebuie să fie un aspect cheie de la început, alături de strategie, dezvoltare și finanțare.
Echipa de conducere a Infermedica a prezentat lista noastră actuală de valori când echipa era de abia 10 persoane — acum avem peste 160.
Aceste valori au fost prezente în companie încă de la început și ne-au modelat cultura și pot fi observate în activitățile zilnice ale companiei. echipa.
De atunci, acestea au fost rechemate și repetate sistematic, nu doar de echipa de conducere în timpul întâlnirilor companiei, ci și de alți membri ai echipei din cadrul diviziilor.
Cheia este că valorile sunt 100% compatibile cu opiniile noastre interne și cu modul în care funcționăm. Ei trebuie să lucreze mână în mână, astfel încât să-i înțelegem cu toții și să îi acceptăm, propulsând compania înainte.
Cultura este adesea greu de definit. Dar, ca punct de plecare, este legat de valorile centrale pe care le creează o companie.
Aceste mantre oferă un angajament unificator pentru oamenii din întreaga afacere, oferă un teren comun care este folosit ca o rampă de lansare pentru alte idei și activități.
Ele sunt neschimbate și formează o parte cheie a unei afaceri, permițând culturii să prospere în timp ce o organizație crește.
Prin dezvoltarea unei culturi puternice a companiei, bazată pe valori, creați un mediu în care oamenii pot avea încredere.
Când oamenii simt că toată lumea lucrează la aceleași valori, ei sunt conștienți de sprijinul pe care îl au în jurul lor și de modul în care se încadrează în imaginea de ansamblu. De asemenea, adaugă rezistență.
Ultimele 18 luni au furnizat tulburări incredibile, dar când angajații rămân angajați și valorile rămân constante, nu contează dacă sunt în același birou sau lucrează de la distanță.
Valorile depășesc forța de muncă internă, de asemenea, vă solidifică brandul în restul lumii. A face din valorile tale parte integrantă a operațiunilor și culturii tale întărește relațiile cu clienții.
Ei înțeleg ce te motivează și acest lucru se reflectă în modul în care lucrezi cu ei. Mai mult, îi permite fiecărui membru al echipei să devină un ambasador al mărcii personale.
Pentru ca oamenii să aibă încredere că putem oferi soluții care îi ajută pe alții, trebuie să fie evident că ne pasă de ai noștri. Acest lucru este dezvoltat prin celebrarea fiecărui membru al echipei pentru abilitățile și talentele sale unice, promovând un echilibru puternic între muncă și viață privată și perpetuând un mediu comunicativ și dinamic în care toată lumea face parte din echipă.
O cultură puternică poate fi crearea companiei dvs., susținând creșterea și adăugând rezistență pe măsură ce afacerea dvs. crește. Cheia dezvoltării unei culturi de succes este să fii proactiv și să-ți stabilești valorile de la început, nu retrospectiv.
Făcând acest lucru, vă puteți face afacerea dinamică, oferindu-i capacitatea de a pivota strategia de afaceri, de a restructura echipe, de a modifica produsele, având în același timp o bază centrală de valori și cultură care rămâne neschimbată pe măsură ce evoluați.